Otthon vetélés

Otthon vetélés

Biztonságos vetélés otthon

2017. május 14. - Aider

Külföldön élő magyar lány vagyok. Nyolc napja késett a menzeszem, amikor megcsináltam két tesztet és tádámm 2-3 hetes terhes vagyok. A gyerek lenne jelenleg az utolsó, amit szeretnék. 5-10 év múlva tervezek szülni, mindenesetre semmiképp sem most. Néhány éve volt már egy spontán vetélésem, akkor már volt időpontom abortuszra de még az orvosi vizsgálat előtt elvetéltem. Akkor tudtam meg, hogy a terhesség első pár hetében a nők 20%-a gyakran elvetél és nem is tud róla hogy terhes volt. Itt szögezném le, hogy én nem vagyok orvos. Mivel a családomban van egy jópár, tisztában vagyok vele, hogy az orvosok gyakran csak okoskodnak és találgatnak, sz@rnak ők igazából a betegre. Egy hentes jobban bánik a marhahússal mint némelyik orvos az emberrel. Főleg Magyarországon. Így gondolom értető, mennyire nem szeretnék sebészeti abortuszt, amire a pasim már kért is időpontot,ahogy meg tudta hogy terhes vagyok. Ekkor kezdtem el gondolkozni, hogy ha egyszer már elvetéltem spontán, akkor miért ne lehetne megint. A gyerek nem lesz megtartva, az biztos. Begoogliztam angolul hogy lehet vetélést előidézni, magyarul persze nem találtam semmit, angolul viszont hála Istennek és nők millióinak tapasztalatának, felcsillant a remény! 

Azt is leszögezném, hogy NEM ÁRULOK SEMMIT és nekem semmi hasznom nem lesz ebből a blog írásból. Trollok harcára és vallási fanatikusok támadására fel vagyok készülve, és vállalom is. 

Lehet, hogy hihetetlen de megdöbbentett hogy a C Vitaminos módszerről kb senki nem tud otthon és semmit nem lehet találni a neten. Én elég nehéz körülmények között születtem Kelet-Magyarországon és tudom hogy az abortusz otthon luxus, ezért lefordítom ezt a módszert és remélem hogy megtalálják azok a lányok, akiknek annyira szükségük volt segítségre, mint nekem. 

HOGYAN IDÉZZÜNK ELŐ VETÉLÉST OTTHON, KOCKÁZAT NÉLKÜL? 

Ez a módszer akkor működik, ha 3 hetes késésen belül van elkezdve. Van akinek működött később is, de 7 héten túl már nem valószínű. Minél előbb kezded, annál jobb. Ha gyanús a szitu, tessék már a késő menzi első napján elkezdeni. Nekem május 3-án kellett volna, hogy megjöjjön. Május 10-én kezdem el, egy hét késéssel. 

Amire szükség van: PETREZSELYEM ÉS C VITAMIN

Ha lehet a petrezselyem organikus legyen, hacsak nem szeretnénk rovarirtó vegyszereket is felhelyezni a nemi szervünkbe. Nekünk van a kertben, leszedtem, megmostam. De boltban is olcsó. Vannak afrikai országok, ahol egyáltalán nem terem petrezselyem, ők csk C Vitamint és fahéjat használnak. Erre később kitérek. 

Tehát C Vitamin, 500 mg-os kiszerelés. Figyelem! Ne tartalmazzon "rose hip"-et (nem tudom mi ez magyarul, valami rózsabimbó lehet) és "bioflavonoidokat" (ezek valami ízesítők), ezek ugyanis védik a magzatot vetélés ellen. Tehát az a C-vitamin jó, ami kizárólag Ascorbic Acid-ot tartalmaz! Ennek savanyú-keserű az íze, míg a másik sima kapszula ízű. Tehát a savanyút szeretnénk! 

A gyógyszertárban nézzük meg mielőtt megvesszük a csomagoláson, hogy CSAK ASCORBIC ACID-ot tartalmaz a termék! Ebből óránként fogunk 500 mg-ot bevenni. Naponta nem javasolt 6000 mg-nál több. A C Vitamin túladagolásnak nem lesz súlyos következménye. Általános iskola biológia óráján megtanultuk, hogy a C Vitamin vízben oldódó vitamin, és a fölösleget az ember kipisili. A mi célunk most a C Vitamin túladagolása, mert ez visszahozhatja az akár 3 hetet késő menstruációt is. 

Egy új-zélandi barátnőm mesélte, hogy amikor Új-Zélandon betiltották az abortuszt, mindenki megrohamozta a gyógyszertárat C Vitaminért, és azóta nagyon felment az ára. Indiában és a Fülöp-szigeteken is a C Vitamin, Petrezselyem, fahéj és súlyemelés a leggyakoribb vetélési technikák. 

Az ideális tehát óránként 500 mg C Vitamin, amig eléred a 6000 mg-ot. Én most úgy vagyok vele, hogy vészhelyzet van, ezért óránként nyomom már harmadik napja. Van aki az aktus után azonnal elkezdni a C Vit-kúrát, ha mondjuk elszakadt az óvszer vagy gyanús vmi... 

PETREZSELYEM

Ebből legalább napi négyszer teát főzünk le. Én leforrázom a leveleket, hagyom állni legalább fél órát és megiszom. Folyamatosan iszom, legalább két óránként. Az íze nem érdekel, inkább ez mint egy abortusz. A bögre alját telerakom levelekkel és úgy, nem nagy kancsóba! Van aki hagyja állni 2-3 órát is. 

A tea mellett... hát ez tudom hogy undi meg furcsa, de felrakom a vaginámba. Amilyen mélyen csak lehet, mintha tampont tennék fel. Ez összehúzódást idéz elő, és stimulálja a vérzést. Legalább 12 óránkét kell cserélni. Meg fog kicsit puhulni, nehezebben fog kijönni, de nem veszélyes. Az elején nagyon furcsa, de hallottam olyanról aki vállfával próbálta kikaparni a magzatot a vaginájából, és a sebészeten kötött ki. Szóval ahhoz képest ez még oké. 

2-3 napon belül így meg kell jönnie a menstruációnak.

Figyelem. 

- Előfordulhatnak görcsök. (Én örülök mikor görcsölök, mert ez jelzi, hogy működik a dolog.) 

- Aki gyakran használt C Vitamint, annál lehet hogy kevésbé hatékony ez a módszer. 

- A C Vitamin túladagolás hasmenést okozhat. (Engem nem zavar, amúgy is gyakran van.) 

- Vese problémák esetén nem ajánlott, mert veseköveket okozhat! 

- A petrezselyem túladagolás jelei lehetnek: hányinger, hallucináció, szédülés, kellemetlen pisilés. 

Nekem a C Vitamin túladagolás egyik jele hogy úgy érzem, lázas vagyok és van hogy ráz a hideg. Ez más lányoknál annak a jele, hogy működik a dolog és nemsokára meg fog jönni. 

Én a harmadik napon vagyok most. Görcsölök, mintha meg akarna jönni, de még nem akarom elkiabálni. 

Emellett fahéjkivonat tablettát is szedek szintén óránként. A fahéj is mint a petrezselyem összehúzódást, görcsöt okozhat, és vetélést idézhet elő. NE főzzük meg a fahéjat, mert elveszíti a hatóanyagát. Én áztatom a fahéjdarabokat azt megiszom és fahéjkivonat tablettát szedek a C Vitaminnal együtt. Sose szerettem a fahéjat, de még mindig inkább ez, minthogy valaki a méhemben kaparásszon. 

Forrásaim: 

http://www.newhealthadvisor.com/How-to-Cause-a-Miscarriage.html

http://angryforareason.blogspot.ca/search?q=miscarriage

http://www.experienceproject.com/stories/Had-An-Abortion/3204056

A kommentelők moderálva lesznek. Az itt leírtak az én saját tapasztalatom és azoké akiktől az ötletet kaptam. Itt  ne oskodjon senki az abortuszról, mert ez az oldal pont az abortusz traumájának elkerülésére jött létre. Itt senki ne okoskodjon a fogamzásgátlásról,, mivel medikailag NINCS 100%-os fogamzásgátlás és ez bárkivel bármikor előfordulhat. 40-en túli nők akik már nem akarnak mondjuk negyedik gyereket IS a petrezselyemteára esküsznek. Aki itt trollkodni akar, az le lesz törölve, hozzon létre saját blogot ahol kiélheti magát, mi köszönjük, nem kérünk belőle. 

Trolltámadások ellen még írnám, hogy két diplomám van, egészségügyben dolgozom, 4 nyelven beszélek és közel 10 éve élek külföldön. Ez a blogoldal pontosan a magyar egészségügy helyzetét figyelembe véve jött létre, és annak fényében, hogy mai vidéki Magyarországon, 2017-ben, gyakran nemcsak a fogamzásgátlás megfizethetetlen, hanem a terhességi teszek, az abortusz és a szülés is! Szexelni márpedig mindenki szokott, ez a módszer pedig a nem kívánt terhesség elérhető, megvalósítható és olcsó módszere, ami a terhesség első harmadában biztonságosan, orvosi beavatkozás nélkül megszakítHATó. 

A bejegyzés trackback címe:

https://abortusz-otthon.blog.hu/api/trackback/id/tr8312504591

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

iwiw 2017.06.14. 13:17:22

Szeretném megkérdezni hogy sikerült a vetélés

iwiw 2017.06.14. 13:19:07

Tetszik az írásod.Igazad van.

Adel88 2017.10.12. 19:30:53

Tudna valaki irni errol h be e valt?

Teddymaci 2017.10.21. 20:00:56

És szabadna tudni mi lett az eredmény? Fontos lenne a válaszod

Kati Alter 2017.11.03. 10:59:32

Szia! Engem is érdekelne a végeredmény!

Szani97 2018.01.24. 18:55:25

Szia. Engem is nagyon érdekelne az eredmény.

Dius94 2018.02.10. 08:54:33

Szia! Erdekelne h sikerült e neked? Vagy valakinek tapasztalata??

sz-ter 2018.03.20. 06:11:26

Hát így, hogy nem tudjuk, mi lett az eredmény, marha sok értelme van, hogy leírtad...

D.Edo 2018.06.08. 13:52:53

Sziasztok! Velem történt egy kis baleset a legutóbbi együttlétnél a párommal és 5 napos menzesz késéssel nem vártam tovább, kipróbáltam a C-vitamin túladagolást és már az első nap elkezdett kissé görcsölni a hasam. Mellé még forró vizes fürdőt fogok venni és fahéjjal is rásegítek. Majd a fejleményeket leírom

D.Edo 2018.06.09. 10:50:37

Valóban sikerült! Második napnál tartok és kellemetlen görcsökre kelve igaz de elkezdtem vérezni. Lehet kicsit túlzásba vittem a C-vitamin dózist, de nem számít. Estére fürdő előtt ittam petrezselyem teát, a felhelyezéshez már nem volt gusztusom.. Forró fürdő után egy tál műzlit is megettem megszórva fahéjjal. Mai nap már a fél C-vitamin adagot bevettem de hogy biztosra menjek a másik felét is be fogom. Köszönöm az ötletet! Megmentett egy műtéttől.

Erzsébet Danó 2018.07.16. 09:00:57

@D.Edo: szia. Tudnál képet küldeni a c vitaminról? Mert van annyi fajta és nem tudom eldonteni melyik a jó. Köszi

Helga34 2018.07.19. 14:47:14

Valakinek sikerült ez a módszer? Én szkeptikus vagyok, hiszen mindenhol azt olvasom, hogy a c vitamin csak jót tesz a magzatnak. Az író is megoszthatná a végeredményt...

O.Lili 2018.07.22. 22:51:22

Hello
Ha jól értem 500mg tabelleta óránként szóval egy doboznyit orán ként és egy nap 12 dobozt kell meg enni?

Helga34 2018.08.02. 15:44:16

@O.Lili: 500mg-os tablettàt kell bevenni óránként.1 tabletta tartalmaz 500 mg c vitamint

Dzsenifer Jónás 2018.08.09. 20:28:58

Sziasztok egy kérdésem lenne hogy egy nap kb hány dobozzal vegyek be ? Ha valaki tudna segiteni meg köszöném

Gabica25 2018.08.12. 15:33:12

Sziasztok érdekelne hogy milyen c vitamit haználtok

melcsi80 2018.09.22. 21:04:44

Még sose hallottam a C vitaminos módszerről, nekem a borókabogyó tea cickafark teával vált be, igaz még azelőtt kezdtem el inni, hogy késett volna. Tetszik a blog!

Szilviii666 2018.10.08. 15:15:19

Sziasztok! Valaki kérlek megtudná mondani hogy milyen C vitamint használt? Egy nevet vagy egy képet róla! Nagyon fontos lenne! Előre js köszönöm!

Szilviii666 2018.10.08. 15:17:28

@D.Edo: szia! Nagyon szépen megkérlek a C vitaminról egy képet tudsz küldeni? Vagy esetleg a teljes nevét?

Adri30 2018.10.15. 07:40:33

Sziasztok! Ez valóban működik ! Nálunk is történt egy kis baleset, mivel nem jött meg. Gondoltam kipróbálom ezt a módszert , igaz hogy én 1000mg-os c vitamint vettem és két óránként vettem be egyet.
Tegnapi nap folyamán már csak 3 szemet tudtam bevenni, ma meg kettőt és most meg is jött , de ma még beveszem a többit. A késés 5 napos volt nálam is :)

Havasi Nikolett 2018.10.29. 10:12:00

Sziasztok... sajnos úgy néz ki hogy nekem is sikerült teherbe esnem. Mielőtt jönnének a felelőtlenségemről történő hozzászólások 37 éves vagyok egy 15 éves fiú anyukája és bizony a párommal jelenleg ezt nem terveztük. A kérdésem hogy a leírt módszer valóban működik? Fontos lenne...előre is köszönöm szépen.

Brigitta Király 2018.11.27. 20:51:38

@D.Edo: Szia! Sikerült elvetélned? Nekem is 2napja késik pozitív lett a tesztem de nem tudom megtartani sajnos :(

Brigitta Király 2018.11.27. 20:51:38

@D.Edo: Szia! Sikerült elvetélned? Nekem is 2napja késik pozitív lett a tesztem de nem tudom megtartani sajnos :(

katicabogar_ka 2018.11.29. 22:03:59

@Brigitta Király : Szia. Kipróbáltad ezt a módszert nekem 6 napja késik és ma pozitív lett. Kétségbe vagyok esve.

katicabogar_ka 2018.11.29. 22:07:10

@Adri30: Szia. Milyen C-vitamint vettél. Valóban hatott? Megköszönöm ha írnál.

Adri30 2018.12.03. 18:25:31

@katicabogar_ka: Szia! Naturland 1000 mg -os c-vitamin volt itthon. Nekem 1 hetes késés volt. És valóban megjött. Egy próbát megér.Azt nem állítom hogy terhes voltam mert tesztet nem csináltam. De a többi tünet stimmelt , mellfeszülés stb.

Petri Dóri 2018.12.10. 09:44:50

Sziasztok. Én harmadik napja szedem óránként a c vitamint, semmi nincs. Picit néha fáj, de ennyi. Sajnos nálam úgytűnik elkerülhetetlen lesz a műtét.

Petri Dóri 2018.12.21. 10:31:56

Csajok figyelem ! Ha pozitív a teszt akkor irány a nőgyógyász ! Ne kísérletezgessetek, mert a baba ha egészséges és jól tapadt meg, akkor semmiféle c-vitamin meg feldugdozott petrezselyem nem fogja őt onnnan elvinni. Ha a pici maradni akar akkor csinálhatsz bármit, az ott fog maradni. Én 1 héttel majdnem kicsúsztam a határidőből szóval szerintem ne kísérletezgessetek, mert ha szeditek és 12 hetes terhesek lesztek, akkor meg kell szülni a babát és ráadásul a magzatnan még elég sok problémát okoztok szóval lehet fogyatékkal élő lesz vagy bármi baja lehet! Én is ezzel elsesztem egy hetet, hogy szedtem a c-vitamint, aztán az ultrahangon kiderült, hogy a 4 hetes magaztkának kutya baja nincs és nagyon is jól érzi magát(csak sajnos nem maradhat) szóval én azt mondom, hogy vagy kísérletezgetsz, de 80%, hogy a baba marad, akinél nem annak nem tapadt meg jól a magzat vagy eleve beteg volt és kilökte a szervezet. 20kilókat emelgetek egy hűtőraktárba és az ultrahangon vigyorgott rám, hogy úgyse megy el onnan. Szóval csajok a Ti érdeketekben írom, hogy nem éri meg kísérletezni !!

Petri Dóri 2018.12.21. 10:45:14

Ui : az alhasi görcs normális a válasz a hasnak a magzat miatt és nagyon hasonlít a menstruációsra ( azért mondom mert nekem is görcsöl )

KatKrish 2019.04.10. 06:59:29

Sziasztok!
Nekem már volt egy vetélésem pár éve, kb 9. hetes terhes voltam. Ittam teákat, azt hiszem pásztortáskát is, és sokat dolgoztam nehéz dolgokkal. Nagyon nem akartam a gyereket, és most is megesett. Sajnos nem minden védekező módszer biztonságos, és van, hogy a párod sem "segítőkész". Rendeltem tiszta L-aszkorbinsavat, fahéjtablettát, és megpróbálom újfent.
Legelőször még elmentem orvoshoz, de annyiszor nem törölték belém a talpukat egész életemben, mint akkor. Megalázó volt, szinte szégyellnem kellett volna magam, mert széttettem a lában. Kösszépen. Kitartottam, és makacsul ragaszkodtam az igazamhoz, mígnem a döntést hozó hölgy feladta. Abortusz előtt 2 nappal vetéltem el.
Igen is megesik, hogy valaki akaratlanul teherbe esik. Nem akarok gyereket! Miért? Öröklődő betegség a családban, nekem nincs hátterem, a munkám azonnal megszűnik, életemnek vége. Nem tervezek gyereket. Legszívesebben elköttetném magam. Nem lehet. Utazni nem tudok Angliába, vagy akárhova, ahol lehetne.
Gyógyszert nem szedek, de ezt a C-vitaminos dolgot kipróbálom. Remélem sikerül. Még csak 3 napja késik, de a teszt + lett.
Majd írok, ha lesz eredménye.
Kitartást!
Sose adjátok fel, ha nem akarjátok a megfogant magzatot, egyedül a Ti döntésetek kell legyen a végeredmény! Higgyetek magatokban.

Picurika 2019.04.19. 23:31:08

@KatKrish: Szia. Sikerült, bevált a módszer?

Rizs14 2019.10.07. 23:51:57

Sziasztok! Ha még nem késik a menszeszem de mintha terhesség tüneteit érezném akkor is elkezdhetem és ugyanúgy megfog jönni?

Tunde Horvath 2019.10.12. 23:35:45

Sziasztok! Most abban a helyzetben vagyok hogy teherbe estem. De kiprobáltam a petrezselymet is.. de eddig nekem még semmi és 2 napja csinálom. Mien fajta C vitamint vegyek? a pezsgőtablettásat vagy a sima kapszulásat?

Judit D 2019.11.14. 21:59:48

Sziasztok!
Sikerült ezzel a módszerrel valakinek a magzatelhajtás?
Nálunk is vészhelyzet van, nagyon kellene a segítség! Már van egy gyerkőc, de nem tervezünk egyelőre másikat!

Judit D 2019.11.14. 22:06:35

@Tunde Horvath: Szia, kipróbáltad végül? Sikerült?

ODitta 2020.01.11. 12:15:34

@Tunde Horvath: Szia! Engem is érdekelne, hogy sikerült-e elérned a célt? Bízom benne, hogy igen, én most kezdtem el.

ODitta 2020.01.13. 12:39:55

Leírom nektek az eredményem. 2 pozitív teszt után, 4hét 3napos terhességgel (igen kezdeti szakasz) kezdtem el a Béres 500mg-os C-vit kúrát, első nap 5500mg-ot vettem be ill. 2x ittam a petrezselyem levél teát. Második nap 3000mg C-vitet szedtem 2x petrezselyem tea és még cickafarkfű+borókabogyó teát készítettem szintén 2x (a növényeket nem sajnáltam). Kb 50 óra múlva a kezdetektől számítva megindult a vérzés. Nem állítom, hogy ez mindenkinél pont így nézne ki, hisz nem mindegy a terhességi hét, továbbá nem szedtem semmilyen vitamint sem előtte. Sok sikert kívánok minden ilyen helyzetben lévőnek, amit remélhetőleg soha többé nem kell megismételni!

Betti1232 2020.01.15. 11:44:59

@ODitta: szia!
Neked voltak görcseid vérzés előtt? Teljesen lezajlott a folyamat?

Tarazed26 2020.01.16. 19:41:49

Mennyi a minimalis mennyiseg a petrezselyemteabol amit meg kell inni? Egy liter? Lehet ízesíteni valamivel hogy közbe ne csokkenjen a hatása?
Kiszaradhatok a vizhajtó hatastól nagyon?

Tarazed26 2020.01.16. 19:46:17

Es mennyi petrezselymet kell hasznalni hozzá?

Karol39 2020.03.11. 07:50:24

Sziasztok!
Hihetetlen, hogy a C vitamin ilyen hatásáról szinte nem is hallani. 4-5 hetes, pozitív teszt után kezdtem el a C-vitamint. Por formában kapható aszkorbinsavat vettem. Mellé fahéj és pár szem borókabogyó, petrezselymet nyersen ettem egy kisebb csomót összesen. 3. napon indult meg a vérzés, gond nélkül (persze görcseim voltak rendesen) lezajlott.
Köszönöm az infót!

Kiki1944 2020.04.05. 15:52:52

Karol 39! Szia! leírnád nekem, hogy por formából mennyit vettél be egy nap? Illetve borókabogyót hol vettél?

Karol39 2020.04.09. 22:46:09

@Kiki1944: Herbaház vagy legtöbb reformboltban kapható mindkettő. A por formához van adagolókanál. Kb. 1000 mg-ot vettem be egy alkalommal, másfél óránként. 7-szer 1.000.

Szandi1234 2020.04.16. 16:51:54

@Karol39: Szia! Sajnos az én aszkorbinsavamhoz nincs adagolókanál.Leírnád,hogy mégis,kiskanálban mérve mennyit kell bevenni belőle? Mellé még szedem a Teva 500 mg-os ragotablettát plusz megpróbálom megenni a petrezselymet,mert teában még nehézkesebb meginnom.2-3 hetes pozitiv tesztem van,nagyon kétségbe vagyok esve,mert már volt egy abortuszom es nem lehet még egy! Ez még nagyon korai szakasz,ugyh.nagyon reménykedek.
Tényleg sikerült nektek? Köszi a választ.

moravek83 2020.05.13. 10:23:10

Csajok,sikerült már valakinek?3 hete késik ,tesz pizitív lett.2 napja szedem a c vitamint,Bioheal 1000 mg,napi 6-7 tabletta.Cickafarkfű tea +fahéj.Eddig csak tompa nyomás,és néha derékfájás mint a rendes havi elött .Hétvégén volt enyhe vérzés de azóta semmi.

Meggie12 2020.05.30. 13:29:05

@moravek83: Szia szertnem tudni h eredménnyel jártál e.Jotte meg havi és minden rendben volte?Sajnos en is rossz helyzetben vagyok .koszi elore is.szep napot

moravek83 2020.06.01. 08:47:19

@Meggie12: Nem sikerült.Ez a baba megakar születni.

Orgován erika1234 2020.06.04. 08:15:37

Sziasztok tegnap kellett volna meg jönnie nagyon nem szeretnék gyereket ezek a mocerek be jötek már valakinek

Evelin Eliza Nagy 2020.06.05. 22:35:57

Sziasztok Lányok!
Nekem is van 1 kis történetem, lehet valakinek tanúságos. Ezért írom le!
Én 45 éves vagyok, van 4 hónapja 1 szerelmem nagyon nagy szerelem és ezért még mi is a nagy szenvedélyben és hévben elvesztettük az eszünket és belém élvezett a peteérés kellős közepén! Aztán még négyszer a nap folyamán, tehát a 12 óra alatt 5ször, az első után már úgy voltam, úgyis mindegy! Teszem hozzá mind az 5 alakalom után tettem fel parmatex hüvely kúpot, amit ugye előtte 10 perccel kellett volna! Ez egy keddi nap volt (05.19.-én)másnap szerdán írattam esemény utáni tablettát a házi orvos is felírhatja, nem mentem nőgyógyászhoz. ...rigesoftot! Én hülye egyszerre vettem be a 2 szemet..12 óra különbséggel kell....nem baj...semmi nem történt velem utána, ami nagyon idegesített, sem pecsételő vérzés, semmi görcs, mintha be sem vettem volna!
És szerdától el kezdtem szedni a c vitamint, volt otthon szemes 1000mg. béres a napi 8-9 alkalommal. Amikor elfogyott vettem én is ascorbin acid 100% port,van benne kis adagoló kanál és abból ittam 9-10 alkalommal egy nap, tudom rengeteg de féltem. És mellé ittam a cickafark teát dupla mennyiségben azt is. A c vitamint 1 héten keresztül szedtem és megjött a vérzésem hála Istennek jún. 1-én csak 1 napot késett!
Szóval nem tudom az esemény utáni tabletta ,a kúpok, a rengeteg c vitamin segített, de nem lettem terhes!

Kitti2002 2020.07.30. 12:49:15

Milyen fajta C-vitamint ajánlotok?

LRebeka92 2020.10.09. 08:40:15

Sziasztok!
Úgy döntöttem, hogy megosztom a saját tapasztalataimat.
Szeptember 20-an kellett volna megjonnie, szept.23an pozitivat teszteltem, onnantol kezdtem a c vitamin kurat.
Szept.23: 5000mg
Szept.24: 6000mg
Szept.25: 7000mg
Szept.26: 8000mg
Szept.27: 9000mg, es estere megjott.
Nem gorcsoltem, neha neha fajdogalt a hasam, es “mindjart megjon” erzesem volt. Ascorbin acid c-vitamint szedtem, semmi mast! 7napig vereztem (amugy is addig szoktam), picit darabosabb volt, de semmi extra.
Azota mar nogyogyasznal is voltam, tesztet is csinaltam miutan elmult, teszt negativ, doki nem lat babat. Ugyhogy igen, hatasos!
Mellekhatasok: felvoltam fujodva, illetve “morgott” a hasam, de semmi mas!
Meg egy tipp: mielott isztok c-vitamint menjetek el pisilni, miutan megittatok egyetek ra egy picit.
En amugy 1,5orankent ittam.

anonyme1510 2020.12.09. 18:20:45

Sziasztok! A barátommal felelőtlenek voltunk nem mindig használtunk óvszert, ugyan nem élvezett belém soha, de attól veszélyes. Nekem a menstruációm soha nem volt rendes azaz van amikor késik, és amikor előbb jön meg. Viszont már 3 napja késik, már volt rá példa, de most nagyon félek, én is 3 napja szedem a C-vitamint (többet is mint kellene), és semmi hatása azaz miután beveszek egyet kicsit fáj a fejem. Csipkebogyó teát ittam 2x, és forró zuhannyal fürdök (azt olvastam ezek is tudnak segíteni). Terhességi tünetek nincsenek. Alhasi görcseim néha vannak, de enyhék és összetéveszthető a menstruációs görccsel. Nagyon félek és bizonytalan vagyok, még tesztet nem vettem, de ha holnapig nem jön meg kénytelen leszek. Szerintetek terhes vagyok?

Terhes 2021.01.04. 14:27:00

Sziasztok! Mi peteérés előtt 4 nappal szexeltünk, reméltük, hogy nem leszek terhes! Hát de... Rátaláltam a blogra, és azonnal bevásároltam C vitaminból és petrezselyemből! A férjem ezt nem támogatta, inkább a műtétet! Felkerestem a dokit, ahol az első kettőt szültem, és felajánlotta, hogy a 12. héten meg tudja nézni a nemét, ha ez segít! De menni kell először a család védelmisekhez 2x és 10 napig él a papír! December 30ra írt ki műtétre, előtte Covid teszt, műtét ára (nekem 42.000.-ft volt, annyit kellett fizetnem, amennyi családi pótlék + gyest kapok). Előtte nap sikerült a nemét megállapítani, ami az én szemszögemből "megkönnyítette" a döntést, de borzasztó nehéz volt az ösztönök ellen dönteni, 12 hétig tárgyilagosan gondolni rá és persze, hogy láttam a szívdobogását! Szinte csak sírtam az utolsó napokban! Utólag szerintem az ösztöneimre játszott mindenki, (orvos/ védőnő) de igyekeztek nem befolyásolni, így az első gondolatok alapján elvetettem. Most a bűntudat fázisban vagyok, de úgy látom túl leszek rajta!
Talán kedvet is kaptam, DE CSAK, HA mentálisan és fizikálisan képesnek tartom magam egy 3. gyerekhez, csak akkor!
Remélem valakinek tudtam segíteni!

Xtinathevad 2021.01.29. 10:26:57

Sziasztok.
Szeretném megosztani a tapasztalatomat én is, hátha valakinek segít.
Őszintén nem csináltam tesztet viszont a mensim már 3-4 napja késett, mikor rátaláltam erre a blogra. Elkezdtem szedni a béres 500mg és a 1000 mgs c vitamint és hozzá ittam egy a herbaria által készített menstruációs teát. (Rossmannban kapható).
Első nap 4000 mg c vitamint és 1 teát ittam, estére éreztem h néha jönnek azok a jól ismert hát fájásos és hasi görcsök amiket szoktam érezni mensi előtt, de reggelre nem volt semmi. Aztán a második nap emeltem a c vitamin mennyiséget és 8000 mgt vettem de hozzá 2 teát ittam. Estére szintén ereztem erősebben a fájdalmakat, de még szintén nem történt meg a csoda. Viszont ma reggel (3. Napra) végre elkezdődött a menstruációm. Rettentő módom örülök, mert nagyon megijedtem.
Igazából én nem a felelőtlen szex miatt aggódtam, hanem azért mert újonnan vettem egy pesszariumot és most használtuk úgy először, hogy a párom el is ment bennem. Természetes ez nem a naptárom által meghatározott peteérési időben de mikor jobban utánaolvastam a dolgoknak kiderült, hogy a valószínűsíthető ovulációm az előtt volt egy nappal, hogy a párommal együtt voltunk. Sajnos úgy nézett ki, hogy vagy a spermicid gél volt kevés/már túl sokáig volt bennem vagy a pesszariumom nem volt a megfelelő helyen.
Remélem tudok ezzel segíteni valakinek akinek szüksége van információkra, viszont azt is leszögezném, hogy soha többé nem szeretném magam kitenni ilyen stressznek és félelemnek, szóval mindenki nagyon vigyázzon magára.

Inary 2021.07.23. 08:59:21

Már több mint 2 hete késett mikor megtaláltam ezt az oldalt és elkezdtem használni a benne leírtakat. 1000mgs pezsgős C-vitamin, 500mg-s Béres C-vitamin és legalább egy de maximum 2 csomónyi petrezselyem tea naponta, bögre aljában levelekkel kibélelve, leforrázva, a leveleket is megettem utána. 3. nap reggelén valóban meg is jött, nagyon szépen köszönöm a tanácsokat :)

Inary 2021.07.23. 09:00:55

* A C-vitamint is a fent leírtak alapján szedtem, legalább 6000mg naponta de volt hogy picit túl is léptem.

horváthka3 2022.02.10. 17:33:06

Sziasztok! 16 éves vagyok lassan töltöm a 17-et. Én is elkezdtem ezt a "kúrát" hisz nekem is késett. Körübelül 1 vagy másfél hetet késett, nagyon megijedtem mivel van hogy a párommal nem szoktunk védekezni. Bár ő mindig kihuzza időbe, és már fél éve együtt vagyunk és csak egyszer volt olyan hogy késett akkor ki is hagyott egy hónapot. Sajnos 3 hete történt egy incidens, hogy véletlen a puncimra ment a sperma, persze elmentem egyből mosagodni meg minden de mikor eljött az idő, hogy megkéne jönnie nem jött meg és megijedtem. Bár terhességi tüneteim nem volt, de akkor is véltem egy kicsit és akkot találtam rá erre a blogre. Negyedik napon vagyok és délután megjött. Nagyon boldog vagyok! Én a Béres 500 és 1000 mg C-Vitamint szedtem melette ittam petrezselymes meled vizet.
Első nap: 5000 mg C-Vitamin és egy bögre petrezselymes meled víz.
Második nap: Emeltem a C-Vitamin tömeget,így 8000 mg és nem ittam petrezselymes vízet (nagyon kimerült voltam aznap és elfelejtettem inni)
Harmadik nap: Ugyan annyi a C-Vitamin bevitelem, mint elöző nap volt csak akkor két bögre petrezselymes meleg vízet ittam (reggel és este)
Negyedik nap: 8000 mg C-Vitamin semmi más és öt körül meg is jött.
A C-Vitaminnból vegyesen vettem egyik órában az 1000mb a másik órában meg az 500mg a lényeg hogy kijöjjön az adott mennyiség. En egy óránként vettem be a C-Vitamint. A petrezselymes meleg vízet úgy ittam, hogy forraltam víizet addig beleraktam a bögrébe a petrezselyem leveleket és rá öntöttem a meleg forralt vízet, utána összekevertem és kanállal probáltam nyomkodni még a leveleket. Az íze nem volt kellemes de úgy voltam vele, hogy nem érdekel csak sikerüljön és dada sikerült, ajánlani tudom azoknak akik ugyan ebbe a bajban vannak mint én voltam!!!

frúka 2022.04.18. 13:20:00

Sziasztok,
Nekem kb 1 hete késett amikor rátaláltam erre a blogra. Csináltam 1 hétig a c vitamin plusz petrezselyem kúrát, mellé körömvirág tea, cickafark tea, ülő fürdő, nehéz dolgok emelgetése. Köszöni szépen jól van a baba. Szóval nálam nem vált be, és hogy őszinte legyek, szerintem ez egy nagy hülyeség. Először is, sok lány írja, hogy "megjött" miután csinálta a kúrát. Kezdjük azzal, hogy ha valóban terhes volt, akkor elvetélt, és nem megjött a mensese. Másodszor, a blog irója azóta se kép se hang, hogy neki bejött e. Na de mindegy is. Én se fogok menni műtétre, akkor már inkább a halál. Én most rendeltem a womenonwebről gyógyszert, de ha nem jön meg időben, akkor irány a Bécsi klinika. Én Inkább az itthoni bürokratikus idióta törvényeken vagyok kibukva, és tervezem is, hogy majd nyilvánosság elé megyek ha kénytelen vagyok egy ellenőrizetlen tök más országból származó gyógyszert bevenni, csak azért mert itthon néhány öreg vén bársonyszékes úgy döntött, hogy megheheziti a nők életét. De nem akarok itt papolni, a lényeg, hogy én itt tartok. Nem sikerült semmilyen kúra, és várom a gyógyszereket. Aztán meglátjuk mi lesz. A tanácsom azoknak akik még ide tévednek valahogy, hogy legyen B opció a kúra mellé. Lehet iszogatni ezeket, de mellette intézkedjen, hogy ha mégse jönne be a dolog. Kitartás minden nőnek!

Anyuci83 2022.12.13. 21:22:04

Sziasztok! Volt akinek azóta ‘sikerult’ ezzel a módszerrel? En ma kezdtem a c vitamint. Nagyon aggodom

Cini Minis 2023.07.03. 22:59:48

Sziasztok! Lehet hogy ez nem nagyon illik a vetéléshez,de mivel így az itteni közösségben lehet vannak tapasztaltak,csak szeretném tudni hogy a terhesség kb második vagy harmadik hetében vannak-e valamilyen tünetek... Vagy ekkor még teljesen észrevehetetlen teszt nélkül a kisbaba

Zsanno 2023.10.25. 12:11:00

Sziasztok! Esetleg tudjátok ha elkezdem ezeket szedni az mennyire kerül bele az anyatejbe. A gyerkőc cicizik, de nem akar megjönni. Viszont félek hogy lesz valami baja.
süti beállítások módosítása